Іди до нас, красуне-осене,
тебе ждемо, яка ти є,-
і ніжне небо, часом росяне,
і вітровіяння твоє...
Хай всюди голос твій звучатиме,
ти нас дощами омеги,
прийди з усім своїм - з курчатами,
що їх ми лічим восени...
В. Бичко
☑️➡️ 1️⃣ Запишіть. Знайдіть та поясніть фразеологічний зворот.
2️⃣ Доберіть спільнокореневі слова до іменника ОСІНЬ.
3️⃣ Визначте частина мови. Прокоментуйте відомі вам орфограма.
❓❓❓Які слова допомагають нам уявити вітер істотою? Як називається цей художній засіб?
Як побачити вітер?
Можна побачити вітер,
тільки коли він літає,
грає з вітрилами, вітами,
грає з пташиними зграями,
хмарку до рук бере кожну,
пил на дорозі здіймає.
Вітер побачити можна,
тільки коли він літає,
грає старою газетою,
вікна у хаті розчинить,
грає, літає і все-таки
стомиться він і спочине.
Може, він ліг під кущами,
може, його тут немає,
може, він тут, разом з нами,
тільки про це ми не знаєм.
Бо не гойдаються віти,
бо не сполохані зграї...
Можна побачити вітер,
тільки коли він літає.
В. Кухалашвілі
➡️ 1️⃣Перепишіть текст, виділіть суфікси в іменниках, що мають зменшено-пестливе значення.
2️⃣ Випишіть звертання. Поясніть розділові знаки при діалозі.
Коментарі
Дописати коментар